torsdag, november 19, 2009

Lite av varje

Då mår man äntligen bättre efter biverkningarna från sprutan. Är dock fortfarande öm i armen men jag kan röra den utan problem. Idag har det varit tvättdag hos oss. Tråkigt men ett måste. Taz jobbar inatt sen är han ledig fram till tisdag kväll. Ska bli skönt att ha han hemma så många dagar. Imorgon ska vi på babysim, det ska bli mysigt. Liam har inte riktigt velat bada och vara med på övningarna men förra veckan gick det jättebra så jag hoppas det går bra imorgon också. Annars har vi en lugn helg framför oss. Ska se om jag kan baka något för det var ett tag sen sist. Snart ska jag gå och lägga är det tänkt. Jag är alldeles slut...... God natt kära läsare.

Inga kommentarer: