tisdag, november 17, 2009

Vaccinering

Igår blev jag vaccinerad mot svininfluensan. Kände inget och det var över på ett par sekunder.
Kort därefter fick jag ont i armen och värmekänsla. Idag mår jag så där. Känner mig dålig och har väldigt ont i musklen i den armen som jag fick sprutan.
Jag fick sovmorgon idag. Taz tog Liam imorse och dom åkte iväg en sväng. Var skönt att få sova lite. Känner mig lite piggare idag.
Dagen kommer bli ganska lugn med en massa mys med familjen.
Ikväll bjuds det på Hell´s Kitchen och vem sitter bänkad i soffan då?! Jo jag!!!
På återseende...

Inga kommentarer: