onsdag, november 04, 2009

Liams framsteg

Nu säger han titta så att man hör att det är det han säger. Gissa om hans mamma är happy!?!? Vi har mormor (min mamma) här dessa dagar. Skönt med lite sällskap. Liam busar hela tiden med henne. Imorse när vi steg upp såg han väldigt förvånad ut när han såg mormor här. Men sen sken han upp som en sol. En annan som också är överlycklig att ha mormor här är Tigiz. Han springer efter henne vart hon än går. Undrar om hon kommer vara trött på oss när hon åker hem imorgon!? Idag ska vi åka en tur till Burlöv center, ska se om vi hittar något att ge Taz på fars dag. På återseende...

Inga kommentarer: