torsdag, november 26, 2009

Full rulle

Dagen började med att vi försov oss!! Liam som annars väcker mig runt halv åtta väckte mig kvart över nio. Vi skulle vara hos min kusin klockan tio så det blev lite stressigt. Vi kom ju dit lite senare men det var inga problem för vi hann att umgås en stund. Liam lekte med Emma och Charlie, men Charlie ville inte låna ut sina leksaker till Liam. Han blev jättearg och slet sakerna ur Liams händer. Liam satt som ett frågetecken och förstod inte vad som hände. Så Liam fick en kastrull och en visp att leka med. Liam älskar att leka med köksredskap. Kanske går i sin mammas fotspår och blir kock. Jag är utbildad sådan innan jag skola om mig till uska. Men tillbaks till ämnet. Vi fikade och pratade en massa om allt möjligt Sen var det dax för Liam och mig att åka vidare. Vi träffade Emma och Phillipa på öppna förskolan i Hjärup. Vi har aldrig varit där tidigare men det var jättetrevligt. Liam lekte med alla barnen och hade jättekul. Han var helt slut när vi skulle åka hem så han somnade i bilen. Efter att ha vilat lite och ätit så åkte vi med Taz till Burlöv center där vi handlade presenter till Liam. Han fyller år nästa vecka vår gullunge. Men nu ska jag snart lägga mig och sova så goda natt...

Inga kommentarer: