söndag, november 01, 2009

Satan i gatan....

....vad det blåser ute!! Det gäller att ha bly i skorna för att inte lyfta från marken. Stackars Tigiz har inte haft det lätt idag när han gjort sina behov kan jag lova. Hade det inte varit för kopplet så hade han lätt flugit iväg!
Middag hos mamma har det varit idag. Gott med mammas mat. Söndagsstek, potatis och sås med en massa grönsaker blev det.
Årets första pepparkakor bjöd mamma på idag. det är så himmla gott.
Förresten så ska mamma vara här hos oss tisdag-torsdag då Taz är iväg på en facklig utbildning i Höör. Himla mysigt ska det ska bli.
Nu ska jag kolla lite på tv innan jag ska nanna.
På återseende.....

Inga kommentarer: