Idag åkte mamma hem efter att ha varit här sen i tisdags och hjälpt mig.
Min älskade make kom hem idag. Vi har saknat han jättemycket!! Har känts lite konstigt att inte vakna med han bredvid mig i sängen men imorgon är han där.
Mamma, Liam och jag har varit i Beijers Park i Malmö och gått med Tigiz och syrrans hund Desmo. Det var jätteskönt väder så det var underbart att gå där.
Därefter åkte vi hem till mamma och väntade på Taz sen åt vi middag tillsammans.
Nu är vi hemma och Taz försöker natta Liam men det går inte så bra för Liam vill bara busa med sin pappa. Han är bara för go´, vår lilla gullunge.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar