Fick ett brev på posten idag som var en kallelse till ett informationsmöte nu i november. Anledningen är att vår hyresvärd vill veta hur stort intresset är att omvandla våra hyresrätter till bostadsrätter!
Visst kan det vara kul att äga sin bostad men då måste dom verkligen se över fastigheten innan, för här finns en del att åtgärda. Både på utsidan och insidan.
Vad som kommer hända får tiden utvisa.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar