söndag, november 08, 2009

Fars dag...

... är det idag. Liam har firat sin pappa med present och god middag. Vi har även haft besök av Tess. Hon behövde hjälp med ett skolarbete igen. Såklart ställer jag upp som alltid. Det är bara kul att kunna hjälpa till. Jag börjar känna mig lite krasslig. Näsan rinner och jag mår lite illa. Måtte jag inte bli sjuk nu!! Ska lägga mig på soffan lite och titta på tv. God natt......

2 kommentarer:

Tess sa...

Tack för lunchlådan det smakade alldeles utmärkt idag oxå. Kram

Familjen Nielsen sa...

Det var så lite så. Kul att kunna bidrag med något =) Kram