måndag, november 16, 2009

Årsdag

För fyra år sedan blev Taz och jag ett par.
Vem kunde då ana att vi en dag skulle flytta ihop, gifta oss och skaffa barn!?
Men nu står vi här idag med gemensamt boende, barn, hund och är äkta makar.
Jag älskar dig

Inga kommentarer: