måndag, november 09, 2009

Ny vecka och busväder

Ny vecka igen och helgen bara flög förbi oss. Även om den har varit lugn och skön så undrar man vart den tog vägen?! Det är riktigt busväder ute med regn, rusk och kyla. Nu undrar man bara när snön kommer. En sak som jag alltid har varit lika negativ mot är den tidiga julpyntningen i butikerna. Jag älskar julen och längtar dit, men jag tycker det är på tok för tidigt att plocka fram tomtar och ljusstakar redan nu. Det är ju inte bara i butikerna det är framplockat, i huset mittemot oss står ljusstakarna och lyser i fönstret. Även lussekatter och pepparkakor har börjat säljas. Lite synd för det tar bort längtan till att själv julbaka. Men man ska inte klaga så nu släpper jag det. Nu har Liam börjat resa sig upp till stående och han gör det överallt. Så det gäller att hålla ett extra öga på han. Det dröjer väl inte länge tills han går själv. Vår lille kille börjar bli stor!

1 kommentar:

Jessica sa...

Håller med dej angående julpyntningen =) Ja gud ja Liam måste ha blivit riktigt stor nu.. =)