Ny vecka igen och helgen bara flög förbi oss. Även om den har varit lugn och skön så undrar man vart den tog vägen?!
Det är riktigt
busväder ute med regn, rusk och kyla. Nu undrar man bara när snön kommer.
En sak som jag alltid har varit lika negativ mot är den tidiga
julpyntningen i butikerna. Jag
älskar julen och längtar dit, men jag tycker det är på tok
för tidigt att plocka fram tomtar och ljusstakar redan nu. Det är ju inte bara i butikerna det är framplockat, i huset mittemot oss står ljusstakarna och lyser i fönstret.
Även
lussekatter och
pepparkakor har börjat säljas. Lite synd för det tar bort längtan till att själv julbaka.
Men man ska inte klaga så nu släpper jag det.
Nu har Liam börjat
resa sig upp till
stående och han gör det
överallt. Så det gäller att hålla ett extra öga på han. Det dröjer väl inte länge tills han går själv. Vår lille kille börjar bli stor!
1 kommentar:
Håller med dej angående julpyntningen =) Ja gud ja Liam måste ha blivit riktigt stor nu.. =)
Skicka en kommentar