Idag har det regnat hela dagen, men det gör inget för vi har haft det lugnt och skönt och bara umgåtts med varann.
I veckan som kommer ska det
julstädas i detta hemmet. Det är som alla vet 1:a advent på söndag och det är dax att tända juleljusen och adventsljustakarna.
Men veckan börjar med en tårtkurs för mig imorgon. Ska bli himla kul och spännande.
På tisdag ska vi på möte om omvandlingen av våra hyresrätter. Ska bli intressant att höra vad dom har att säga.
På söndag ska vi på julmarknad och julskyltning i Malmö. Hoppas det blir bra väder.
Dom resterande dagarna tar vi som dom kommer. Finns alltid något som ska göras.
Snart dax att nanna för min del.....
God natt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar