lördag, november 21, 2009

En mysig lördag

Vi har spenderat eftermiddagen med mamma och syrran. Fridas gård besökte vi. Liten och mysig butik. Fanns en del saker som jag skulle vilja ha. Får önska mig i julklapp kanske. Sen bar det av till Moltex i Svedala. En outlet butik med en massa tyger, kuddar m.m. Hittade en jättefin lampskärm men det var så otroligt lång kö så jag struntade i den. Vi åkte hem till oss istället och fikade lite. Kvällen har varit lugn och skön med god mat och nu blir det mys i soffan.

Inga kommentarer: