Vi har spenderat eftermiddagen med mamma och syrran.
Fridas gård besökte vi. Liten och mysig butik. Fanns en del saker som jag skulle vilja ha. Får önska mig i julklapp kanske.
Sen bar det av till Moltex i Svedala. En outlet butik med en massa tyger, kuddar m.m. Hittade en jättefin lampskärm men det var så otroligt lång kö så jag struntade i den.
Vi åkte hem till oss istället och fikade lite.
Kvällen har varit lugn och skön med god mat och nu blir det mys i soffan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar