måndag, november 23, 2009

Modelleringskurs

Det har jag varit på idag och det var mycket trevligt!
Fick lära mig att göra en ros i marsipan och en jultomte. Fick även tips på användbara verktyg som man redan har hemma och som man inte har tänkt på att man kan använda. Fick mycket andra och användbara tips också så jag är jättenöjd med kursen.
Maria som håller i kursen har sin egen lilla verksamhet, Tårtrummet och det ligger i Arlöv. Jätteduktig på att göra tårtor och jag kan varmt rekommendera henne, då jag har ätit utav dessa mumsiga och fina tårtor.
Detta har jag modellerat idag:

Inga kommentarer: