Nu vill jag
inte ha mer snö! Är så trött på det nu och tycker gott att det kan bli vår istället.
Se solen skina på morgonkvisten, höra fåglarna kvittra och se hur alla knoppar börjar slå ut, hur underbart är inte det!?
Nu ska Liam och jag bege oss ut i ovädret. På återseende....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar