torsdag, januari 14, 2010

Ego

Idag är det min födelsedag och solen skiner. Kan inte bli en bättre början på dagen.
Dagen i ära kommer att vara väldigt lugn och skön tillsammans med min man, son och hund.
Har valt att fira min dag med övriga familjen längre fram i januari.

1 kommentar:

Linda sa...

Grattis på födelsedagen önskar jag o Hampus