onsdag, januari 13, 2010

Lite av vår vardag

I Måndags var vi på öppna förskolan och det var som vanligt trevligt. Det var mycket lek och bus med barnen och så sångstund förstås. Tror ni att min lille kille ville sitta still och sjunga? Nej, det ville han inte! Han skulle leka med leksakerna istället. Men det gör ju inget. Därefter åkte Liam och jag till Burlöv center och fönstershoppade lite. Sen blev det en tur till City gross här i byn. När vi kom hem väckte vi Taz som låg och sov! Han hade ju faktiskt jobbat natt så det var helt okej. På kvällen blev det en runda till Trelleborgs Lasarett. Svärfar har problem med hjärtat. Men glad blev han i alla fall när vi kom. Liam skulle gå runt på avdelningen och titta och flörta med sjuksköterskorna. Igår var vi hemma hos min syster en runda. Hon bjöd på middag, korv stroganoff. Gott i gott gott. Nu ska jag återgå till att laga middag. På återseende.....

Inga kommentarer: