fredag, januari 22, 2010

Sjukstuga...

... har vi haft här hemma. Det började med att Liam blev förkyld med feber. Sen fick han ögoninflammation på båda ögonen. Nu är han mycket bättre. Jag blev hes bara så där förra söndagen. Inte förrän idag har det blivit bra. Jag har nyst och haft mig men mer än så har det inte blivit av det. I veckan har vi mest tagit det lugnt. Taz har jobbat och andra har varit hängiga så orken att hitta på något har inte funnits helt enkelt. Inatt jobbar Taz och jag har bakat lite. Banankaka och chokladbollar är klara. Ska kanske göra lite kolakakor också. Imorgon ska jag baka kladdkaksmuffins. Min familj kommer på middag imorgon därför detta bakande. Det kommer bjudas på fetaostbiffar med pasta, tzatziki och grönsallad. Hoppas det blir uppskattat. Nä, nu ska jag titta lite Let´s dance. Tjingeling

Inga kommentarer: