... har vi haft här hemma. Det började med att Liam blev
förkyld med
feber. Sen fick han
ögoninflammation på båda ögonen. Nu är han mycket bättre.
Jag blev
hes bara så där förra söndagen. Inte förrän idag har det blivit bra. Jag har nyst och haft mig men mer än så har det inte blivit av det.
I veckan har vi mest tagit det lugnt. Taz har jobbat och andra har varit hängiga så orken att hitta på något har inte funnits helt enkelt.
Inatt jobbar Taz och jag har bakat lite.
Banankaka och
chokladbollar är klara. Ska kanske göra lite kolakakor också. Imorgon ska jag baka
kladdkaksmuffins.
Min familj kommer på middag imorgon därför detta bakande.
Det kommer bjudas på
fetaostbiffar med
pasta,
tzatziki och
grönsallad. Hoppas det blir uppskattat.
Nä, nu ska jag titta lite Let´s dance.
Tjingeling
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar