Idag är det tjugondedag knut och då dansar julen ut. Måste erkänna att det är så skönt. Nu är man trött på allt som har med julen att göra.
Jag har alltid plockat ner tomtar och julgran redan på nyårsdagen, men nu när vi har Liam tyckte jag att det kunde stå framme lite längre.
Nu längtar jag efter
våren och alla härliga pastellfärger. Tulpaner ska jag köpa för dom är så fina och man blir så glad över att få in lite
färg i vardagen igen.
Taz jobbar, Liam och Tigiz sover och jag ska passa på att titta lite på tv.
God natt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar