lördag, januari 09, 2010

Tänk om....

.... man hade vunnit en riktig storvinst på lotto eller på en trisslott eller annat spel. Hur underbart hade inte det varit!?
Det hade underlättat en hel del kan jag säga och vi hade garanterat köpt ett hus och rest till värmen!
Men drömma kan man ju det kostar ingenting.

Inga kommentarer: