Ikväll har jag varit barnledig då jag har varit på
middag med Tess och den styrelse som hon sitter med i för sin boförening. Restaurangen var inte mindre än
Sankt Markus vinkällare. Trevlig mat och trevligt sällskap.
Tack för en trevlig kväll Tess.
Imorgon väntar middag hos Eva tillsammans med Tess och ett biobesök.
Natti natti
1 kommentar:
Det var så lite så! Tack själv!
Skicka en kommentar