fredag, januari 15, 2010

En trevlig kväll

Ikväll har jag varit barnledig då jag har varit på middag med Tess och den styrelse som hon sitter med i för sin boförening. Restaurangen var inte mindre än Sankt Markus vinkällare. Trevlig mat och trevligt sällskap. Tack för en trevlig kväll Tess. Imorgon väntar middag hos Eva tillsammans med Tess och ett biobesök. Natti natti

1 kommentar:

Tess sa...

Det var så lite så! Tack själv!