måndag, januari 04, 2010

Falsk krupp

Har en liten kille som inte vill nanna. Han har svårt att komma till ro då han är förkyld. Natten till idag åkte vi till barnakuten med han. Han har falsk krupp! Han fick inhalera sen fick vi åka hem igen. Idag har han inte direkt varit på topp men inte heller slö, vilket är skönt. Hoppas bara att han blir frisk snart igen. Liam har lärt sig att både ta sig upp och ner från soffan och han tycker det är så roligt och gör det minst hundra gånger om dagen. Det gäller att passa han så att han inte ramla ner! Han har inte börjat gå själv än, han är lite ostadig fortfarande men det kommer när det kommer. Nu ska jag försöka få Liam i säng. God natt

1 kommentar:

Jessica sa...

Jo det e bra här.. lite förkyld men det går väl snart över,, =) Ha ha det där med att klättra upp för soffan känner jag igen.. snart kommer han att gå oxå.. hur gammal e han nu?? kramar