Eftermiddagen har vi spenderat hos min
pappa, Jeanette och hennes dotter
Emma.
Liam busade med alla och var på ett riktigt gott humör.
Nu sover gullungen så gott.
Imorgon ska vi till öppna förskolan med
Emma och
Phillipa, ska bli riktigt kul att träffa dom igen.
Taz är ledig två dagar så nu ska det busas och mysas med han.
Imorgon håller jag tummarna för
Ullis som börjar en provanställning på en operationsavdelning på ett sjukhus i Stockholm. Hoppas det går bra för dig vännen!
Hur kallt får det egentligen vara inomhus? Hos oss är det
svinkallt rent ut sagt. Det drar som in i norden från fönster och ytterdörr så tårna är som isbitar!! Vi har klagat hos hyresvärden men det hjälper inte. Vi får lägga kuddar och filtar i fönster och vid dörren, inte klokt.
Man ska väl egentligen inte klaga men när Liam är iskall om händer och fötter dygnet runt så klagar jag!
Nu fortsätter snart
Johan Falk på tv. Har redan sett alla filmerna men dom är så bra så jag ser dom gärna igen.
God natt gott folk.
1 kommentar:
Tack så mycket gumman:-D
Skicka en kommentar