Liam är mycket bättre nu. Fortfarande lite snuvig men inget jobbigt.
Idag har hela familjen inklusive min mamma, mina systrar och Helena varit på middag hos
Ruth och
Göran i Helsingborg. Väldigt trevligt hade vi och god middag fick vi.
Det är så tråkigt att behöva skriva om sånt som är negativt men ibland bara måste man.
Jag är så trött på människor som tycker så synd om sig själva och bara gnäller på andra, tror att allt handlar om dom. Tänk lite på hur ni själva beter er innan ni börjar gnälla! Har ni varit mycket bättre?
Varför är det alltid vi som ska behöva bry oss när inte ni bryr er om oss!?
Nä jag kommer gå vidare med min familj och lägga allt det negativa bakom mig.
1 kommentar:
Ja det kommer vilken dag som helst ska du se.. =) Håller med dej såna människor tar för mycket energi.. skit e dem!!!
Skicka en kommentar