Inatt var det
-20 grader. Så här kallt har jag nog aldrig varit med om att vi i Skåne har haft det. Det gäller verkligen att klä sig varmt!
Tänker ofta på dom som är hemlösa och inte har så mycket varma kläder att ta på sig och inte varmt hem att vara i. Man ska verkligen vara tacksam för att man både har kläder och boende.
Nu blev jag lite sentimental..... Men det får man vara ibland.
Så vad har dagen erbjudit då?! Jo vi har varit på Burlöv center en sväng. Där träffade vi syster yster. Vi fönstershoppade bara. Hittar nästan aldrig något jag vill ha längre, snyft.
Sen blev det hemfärd och middagsdags. Vi hade fläskkarré med potatis, så gott.
Liam har blivit lite förkyld. Han hade 39,5 graders feber på nyårsafton men den gav med sig dagen efter, men nu har han som sagt blivit förkyld. Stackars liten.....
Nu ska jag dricka lite the innanjag ska nanna. God natt
1 kommentar:
Ja fy va det e kallt,, står och fryser på jobb oxå ha ha..
Skicka en kommentar