Idag har Liam och jag varit på babysim, steg 4 - tumlaren. Det gick jättebra. Han har varit väldigt reserverad för vatten sedan han haft en öroninflammation men idag log han med hela ansiktet när han såg bassängen. Han plaskade som bara den ochstod alldeles själv i vattnet i väntan på att vi kunde hoppa i.
Han var jätteduktig idag, han har inte dykt på länge men gjorde det idag och det gick hur bra som helst.
Därefter åkte vi hem och hämtade Taz sen bar det av till McDonald´s. När vi satt där så började det att snöa och blåsa som bara den. Vill inte ha mer snö nu!!
Ikväll har jag bakat äppelpaj som vi har mumsat på och sen har vi tittat på Let´s dance.
Nu sover lilleman och det ska jag också snart göra.
God natt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar