Satan vad kallt det är!! Det är
-12 grader här i byn, brrr...... Och kallare ska det bli enligt väderrapporten. Bara att klä sig varmt!
Idag har vi varit på middag hos min äldsta syster. Hela familjen var samlad.
Liam håller förmodligen på att få
tänder, han är jätteledsen på kvällarna och sover oroligt. Min lille gullunge. Annars är han i full fart hela dagarna.
Nä, nu blir det lite mys i soffan sen kallar min kudde, god natt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar