måndag, januari 18, 2010

Liam är sjuk

Nu har Liam haft feber i 4 dagar och han är förkyld. Idag började ena ögat att rinna och vara. Vi fick tid till läkaren i eftermiddags, han är lite röd i ena örat och lite i halsen men det togs ett halsprov och det fanns inga streptokocker, skönt det. Så det är väl ett virus och det läker ut av sig själv. Är han inte bättre tills på torsdag eller fredag så ska vi återkomma. Nu nannar vår lille gullunge sött........

Inga kommentarer: