torsdag, januari 07, 2010

En seg men skön dag

Dagen har varit väldigt seg hos oss. Jag som nästan aldrig brukar vila middag sov 2h med Liam. Det gjorde även mannen och hunden. Jag måste erkänna att det var riktigt skönt att vila. Sen har det tvättats och det är behövligt ibland men det är så tråkigt.... Imorgon är det fredag och det Taz´s jobbhelg. Tycker det är så trist när han jobbar på helgerna. Förresten jag har inte berättat att min hårddisk har kraschat. Jag hoppas så innerligt att det går att laga den. Jag har tusen bilder på den som jag dumt nog inte har skrivit ut eller gjort backup på. Känns nästan som att det får kosta vad det vill för att få bilderna. Nu ska jag försöka få min son i säng. Det har blivit svårt att natta han igen. Han vägrar att sova!!! God natt

Inga kommentarer: