söndag, november 30, 2008

Första advent

Söndag idag och första advent. Nu är det bara 24 dagar kvar till julafton, åh vad jag längtar :-) Skulle gärna ha gått på julskyltningen idag, men eftersom man går på övertid så tyckte jag att det var jobbigt att bara tänka tanken på att promenera omkring bland en massa folk. Så det hoppade vi över. Dagen och kvällen spenderades hemma hos mamma medans Taz jobbade. Mamma är så orolig när jag är ensam hemma så hon tycker det är lugnare att jag är hos henne. Men jag tycker bara det är mysigt att vara hos min rara lilla mamma :-) Måndag imorgon och ny vecka. Ska vår efterlängtade bebis titta ut nu då??? Hoppas verkligen det! Tjingeling

Inga kommentarer: