söndag, februari 01, 2009

Idag var vi då på IKEA. Det var så grymt mycket folk!! Men jag skulle dit, det hade jag bestämt mig för. Hittade en parkeringsplats direkt, inte illa.
Vi bytade kuddfodralen och köpte även ett nytt täcke. Stannade inte så länge, tyckte det var bökigt att gå där.
Åkte hem till mamma och fikade och gav Liam mat.
Sen bar det av till Bernstorp och Coop forum, därefter åkte vi hem till Tigiz. Han blir alltid lika glad när man kommer hem :-)
Vi syndade med middagen idag och köpte hamburgare på James grill här i byn. Snart blir det chokladpudding. Får snart sluta synda om jag ska bli av med kilona som återstår.
Liam och jag har badat nu ikväll, han riktigt njöt av det. Nu ska jag surfa en stund.
Kram och god natt.

Inga kommentarer: