lördag, maj 02, 2009

5 månader

Idag blir Liam 5 månader. Tiden går så sjukt fort. Min lille gullunge börjar bli stor...... Han har börjat göra antydan på att vända sig från rygg till mage, han kämpar och kämpar men än så länge har han inte lyckats.
Gröt är gott att äta hos mormor

Inga kommentarer: