Vaknade imorse med rinnande näsa och halsont. Inget trevligt sätt att vakna på. Är fortfarande snuvig och nyser till tusen.
Idag har vi hälsat på Linda, Micke och Hampus. Dom har flyttat till en större lägenhet i samma trappuppgång. Så nu har Hampus ett alldeles eget rum. Stora pojken.
Vi åkte och åt grillbuffé på restaurang Tegel. Trevligt ställe men lite för mycket salt i maten men annars mumsigt.
Tigiz var hos pappa i kolonin och där var även deras hund Tess. Dom har lekt och jagat varandra. så nu är Tigiz alldeles slut och sover.
När vi lämnade han så stötte vi på faster Kerstin, Hansi, Cilla och Tilde. Pratade lite med dom innan vi åkte till Helsingborg.
Nu är vi hemma och jag är sååå trött och ska snart nanna.
God natt och sov gott.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar