tisdag, maj 05, 2009

Regn och åter regn

Idag är det verkligen en tråkig dag. Det är mörkt och dystert, det regnar och är kallt! Det blir en dag i soffan idag, eller kanske inte. Vi tvättar och sen kanske vi ska en snabb runda till min syster och hämta en present till Liam. SEN ska jag inta soffläge för jag mår inte alls bra.... Imorgon ska Liam vaccineras igen. Hoppas att han slipper biverkningar!!! Nu säger jag på återseende......

Inga kommentarer: