Jag var där under dagen och hjälpte henne att fixa med mat och dukning. Det blev köttfärspaj med sallad och chokladkaka med frukt och lättvispad grädde till kaffet. Mumsigt blev det.
Tyvärr så slutade inte kvällen så bra. Liam var jätteledsen. Han var övertrött och ville inte sova. Han somnade inte förräns jag satte han i babyskyddet när vi skulle åka hem.
Annars var kvällen mycket trevlig.
Taz och Liam var på babysim idag och hade publik i form av min syster Lena och två av våra arbetskolleger. Vi jobbar nämligen på Öresundsgården där även Swimmix ligger.
Idag vaknade Liam kl. 8 pigg som en lärka, medans hans mamma och pappa var trötta som bara den!!
Men vi steg upp och åt frukost hela familjen.
Ikväll är det Eurovision Song Contest och vi håller tummarna för Malena.
Lite bilder från gårdagen. Fotograf är Alex.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar