fredag, maj 01, 2009

Måltorkan håller i sig

Matchen hemma mot Gefle i onsdags slutade 0-0. Det här ser inte så ljust ut för laget.
Men jag hoppas att dom kämpar på och inte ger upp än.
Nästa match spelas den 4/5 borta mot Helsingborg. Heja di blåe!!!

Bilden är tagen från sydsvenskan

Inga kommentarer: