onsdag, maj 20, 2009

Förlust IGEN!!

Detta måste ju bara ta slut nångång!! Hur många förluster ska vi behöva genomgå?? Nä nu får grabbarna ta sig i kragen och göra mål om vi ska ha en chans på guldet! För sorligt asså..!!

Inga kommentarer: