Cilla bjöd på kyckling hemma hos sig efteråt, det var mumsigt.
Lilleman var på bra humör hela dagen, skrattade och busade.
Igårhar vi varit i Tågarp och träffat Lotta och Bellan. Det är en mamma som jag har fått kontakt med via familjeliv.se. Bellan är ungefär 1v äldre än Liam och är en riktigt liten gullunge. Så klart så glömde jag kameran!!
Tack för en trevlig dag.
Idag är det kristiflygardag och vi ska ha en slappedag. Inget är planerat och det är hur skönt som helst.
Det ser ut att bli fint väder så det blir i alla fall en promenad i byn.
Ha en trevlig dag gott folk.
Lite bilder från Beijerspark:
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar