Det blev en tur till Nova Lund idag. Jag trodde att jag skulle kunna hitta lite kläder till mig själv. Men som vanligt så hittade jag bara ett plagg! Jag har i alla fall konstaterat att det är dax att ta itu med vikten! Trodde jag skulle dö när jag såg mig själv i spegeln hahaha.... Så på måndag är det dax att börja!! Hur kommer detta att sluta tro?!?!
Sen bar det av hem till mamma på middag. Det var bara vi och mamma. Systrarna skulle ut på var sitt håll och partaja. Lyx!!
Jag bakade ananas och rabarberpaj idag oxå. Kombinationen var god men pajdegen var ingen hitt. Blir smuldeg nästa gång.
Robinsonfinalen gick idag. Jag höll på Jarmo men som vanligt så är det den andra som ska vinna. Jag tyckte att Jarmo var en värdig vinnare. Han har kämpat från dag 1. Men men inte mycket att göra åt.
Igår var Sanne på en snabb visit.
Vi tillbringade faktisk dagen hemma. Liam har fortfarande problem med eksem så vi kunde inte bada, trist men vad gör man. Men vi ska på 6 månaders koll på tisdag och då hoppas jag att vi kan få klarhet i vilken behandling som behövs. Är så trött på att prova salva efter salva som inte funkar.
Taz var kass i magen. För mycket stress och för lite vila tror jag det beror på. Men nu har han semester i 4v så då kan han vila upp sig lite.
Imorgon är det
Mors Dag, undrar om man blir firad :-)
Sov gott kära läsare.......
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar