måndag, maj 04, 2009

Skånederby och förlust

Vad är det som händer?? Det gick ju så bra för malmö!! Så j*vla typiskt att Henke skulle sätta 1-0 men men........ Har tyvärr inget att skriva om matchen är lite smått deprimerad!

Inga kommentarer: