torsdag, maj 14, 2009

Mammaträff

Idag var det sista gången på föräldraträffen. Vi var på ett infomöte på biblioteket här i byn. Visste faktiskt inte att det var så stort. Därefter var vi bjudna på fika hos Malin och Noa. Jättetrevligt hade vi. Hon bjöd på goda mackor med tonfiskröra och ost och skinka. Till kaffet fick vi kladdkake muffins, så mumsigt!!! Nu har jag lagat köttfärssås som jag ska ha i mina pajer och jag bakar chokladkaka. Min mamma fyller år imorgon så det är till henne jag fixar detta. Så imorgon är det kalas och babysim. Ska bli trevligt.
Liam och hans kompisar. Från höger: Liam, Noah, Ester, Noa, Sebastian och Pontus

Inga kommentarer: