söndag, maj 03, 2009

Förkylning och bakning

Förkylningen håller sig. Känner mig halvt döende idag. Liam nyser lite han oxå och så är det dom där tänderna som spökar. Han stoppar nästan in hela handen på vänster sida av munnen så det kliar nog en del där.
Idag skulle jag ha träffat kusin vitamin men vi sköt upp det så jag har lagat mat och bakat.
Till middag blev det kasslergratäng med ris, mumsigt.
Jag har bakat chokladmuffins med mörk & vitchoklad och rabarbermuffins. Blev ljuvligt goda......
Nu ska jag deklarera. Sista minuten jag vet...!!
God natt

1 kommentar:

Jessica sa...

ser mycket goda ut.. blir riktigt sugen... kramar