Idag skulle jag ha träffat kusin vitamin men vi sköt upp det så jag har lagat mat och bakat.
Till middag blev det kasslergratäng med ris, mumsigt.
Jag har bakat chokladmuffins med mörk & vitchoklad och rabarbermuffins. Blev ljuvligt goda......
Nu ska jag deklarera. Sista minuten jag vet...!!
God natt

1 kommentar:
ser mycket goda ut.. blir riktigt sugen... kramar
Skicka en kommentar