söndag, maj 17, 2009

Förlust

Jaha då förlorade Malmö idag mot Hammarby! 1-0 blev det och Malmö hade många målchanser, men det hjälper ju inte så mycket om det inte blir mål av det hela. Hur ska detta sluta!? Nästa match är på onsdag och spelas på hemmaplan mot Örebro. Kan det vända för di blåe???

Inga kommentarer: