onsdag, maj 06, 2009

Vaccination och storm

Idag har Liam fått sin andra vaccination. Det gick hur bra som helt. Han grät i typ 2 sekunder sen var det inget mer med det. Han har bara varit lite gnällig och ledsen ikväll. Nu sover han så gott så Han växer och går upp i vikt som han ska oxå. Det har ju inte alls blåst idag!!! Jag trodde aldrig vi skulle komma fram till BVC!! Är det höst eller?? Nä, nu vill jag ha tillbaks det fina vädret.... Trots det dåliga vädret promenerade vi till citygross och handlade lite nödvändiga livsmedel. Sen har vi bara varit hemma och haft det skönt. Om 1h kommer min älskade man hem från jobbet. Saknar han så...... I helgen är det Lions Bonnamarknad här i byn. Det är samma visa varje år men vi ska i alla fall gå ner en runda. Vi bor ju mitt i byn och har marknaden precis utanför dörren. Nu ska jag koka lite te och titta på tv. God natt....

Inga kommentarer: