söndag, maj 17, 2009

En sväng till IKEA

Idag har Taz fiskat tillsammans med Padde och Alex. Liam och jag har varit på IKEA med mamma och Yvonne. Jag köpte plåtburkar, små handdukar och plastskålar till Liam. Av Yvonne fick Liam en fotboll, en giraff och en groda, allt i mjukismaterial. Vi tog en fika på IKEA, det blev köttbullar för hela slanten. Liam var hur go´och glad som helst och charmade Yvonne till tusen. Busade med mormor gjorde han oxå. Min älskade gullunge. Eftersom Tigiz var hos min pappa så gick Taz dit efter fisketuren. Liam och jag hämtade dom och passade även på att hälsa på pappa/morfar. Liam busade lite morfar. Nu är vi hemma och alla sover utom jag!! Ska snart väcka Taz för han bara vilar lite....... Vi ska se en film är det tänkt, men det får vi ju se vad det blir av det. Tack och hej....

Inga kommentarer: