torsdag, maj 28, 2009

Fullt upp

Som vanligt har vi fullt upp om dagarna. Denna vecka har hittills sett ut så här:
I måndags var vi iväg på lite ärende i Malmö.
I tisdags var vi med Taz hos tandläkaren, bytade däck på bilen och på kvällen hade jag egentid!
Japp, ni läste rätt, jag var på bio med Eva. Såg en förhandsvisning - The Proposal med Sandra Bullock. En kanonbra film. Jag rekommenderar verkligen filmen för dom som gillar romantiska komedier. Många skratt men oxå en del ryckningar i tårkanalen. Helt klart godkänd!
Igår var Eva och Omar här och hälsade på. Alltid trevligt att träffa dom. Det är ju inte så ofta så man tar vara på tiden då vi träffas.
Idag ska jag bli klippt, så himla skönt. Känns som håret växer som ogräs.....
Sen ska vi ta en tur till nya ÖB ute på Toftanäs. Ikväll är det tvättdax....
Ha en bra dag. På återseende.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Vad fin bloggen har blivit!
Trevlig helg!

Jessica sa...

Hej hej!! Måste ha varit riktigt skönt med lite egentid!! =) En liten undran bor Omar och Eva här på Lindeborg? kramar