torsdag, maj 07, 2009

En lugn och skön dag

Liam klarade vaccinationen ganska bra. Han hade ont i benen igår och var lite ledsen, men det var allt. Idag är han lite kinkig, vet inte riktigt vad det beror på. Det kan ju vara vad som helst. Idag är det lite bättre väder, men vi har faktiskt bara varit hemma och haft det skönt. Jag lagar middag nu, ungstekt falukorv med hemlagad potatismos, muuums.... Taz börjar jobba kl. 20 ikväll, så himla trist!! Men sen är han ledig hela helgen, tjooohooo.... Imorgon är det babysim igen och det ser vi fram emot. Med förutsättning att Liam mår bra. Nä nu ska jag duka fram till middagen, på återseende....

Inga kommentarer: