Igår spenderade vi dagen tillsammans med mamma, Lena, Patrick och Helena. Vi var på Bonnamarknaden här i byn. Väldigt trevligt att gå och se vad alla säljer. Men jag köpte ingeting!!
På kvällen såg Taz och jag filmen Valkyria med Tom Cruise, en sevärd film. Jag är inte mycket för krigsfilmer men denna var bra!
Idag har vi varit på Nova Lund med mamma. Vi åt middag där men det var ingen höjdare alls! Mamma och jag åt lax men den var snustorr, Taz åt köttbullar med gräddsås som var en egen smak av gräddsås. Ingen höjdare det heller.
Jag letar efter en ny servis på Cervera för jag har presentkort där, men jag har så svårt för att bestämma mig!! Jag hittade en servis men när jag frågade lite om den får jag reda på att den har funnits i sortimentet ett tag, sen försvann den men kom åter igen. Det ska tydligen oxå vara svårt att få tag på delar till den om man skulle behöva beställa det. Så där rök ju den!
Får väl ta en titt igen och se om jag hittar en annan!
Sen bar det av hemåt och vi lämnade mamma. Sen åkte vi ut till pappas koloni för att hämta Tigiz. Vi stannade en stund innan vi åkte hem.
Imorgon ska jag se om jag kan baka lite vattenfranska och muffins med choklad och banan. Har fastnat för muffins helt plötsligt, kanske för att det finns så många varianter man kan göra.
Snart ska jag nanna för jag är väldigt trött ikväll........
God kväll
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar