tisdag, maj 12, 2009

En dag med mamma

Dagen har vi spenderat i Malmö tillsammans med min mamma.
Vi har varit på djursjukhuset och köpt mat till Tigiz sen var vi på Mobilia och köpte blommor.
Eftermiddagen och kvällen tillbringade vi hemma hos mamma.
Taz slutade jobba kl. 20 då hämtade vi han och sen körde vi hem. Jag har bakat banankaka och den blev så goood!!!
Hell´s Kitchen gick på tv idag. Jag fattar inte hur vissa kan vara så patetiska. Dom säger att dom kan laga mat och den ena är bättre än den andra. Skrattretande helt enkelt!
Malena Ernman tog Sverige vidare till finalen i Eurovision song contest som är på lördag. Det tackar vi för. Hoppas nu att vi får en bra placering eller helt enkelt vinner hela tävlingen!

Liam kan sitta själv utan stöd (har han kunnat sen han var 3 mån)

1 kommentar:

Lotta sa...

Vad du är duktig, Liam! Bellan kan nästan sitta själv, men bara nästan:)