lördag, februari 14, 2009

Alla hjärtans dag och delfinal 2 i Melodifestivalen

Idag är det Alla Hjärtans Dag och Taz är ledig. Vi har inte gjort något speciellt utan bara tagit det lugnt.
Mamma och Lena har varit hos oss ikväll. Jag gjorde pajer som vi åt och sen tittade vi på Melodifestivalen.
Jag tyckte helt klart att snygge Måns var bäst.

Måns och H.E.A.T gick direkt till Globen

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har blivit utmanad, kika in på min blogg!