Vi har varit på kalas hos min kusin Mia. Det bjöds på mat, kyckling med 3 olika sorters sallader, kaffe och tårta. Tack för en trevlig kväll.
Det har även varit sista delfinalen i Melodifestivalen som var i Malmö.
Jag kan inte förstå hur Malena Ernman gick direkt till Globen!! Låten var inte en bra enligt mitt tycke. Jag hade min favorit Sarah Dawn Finer. Hon kom till andra chansen, bättre det än att åka ut. Agnes gick också direkt till Globen, låten var väl si så där.
Nästa lördag är det dax för Andra chansen. Då ska det hejas på Sarah och Scotts!
Nu ska jag inta ryggläge i soffan en stund sen är det läggdags.

1 kommentar:
Ha ha,, jag tyckte hon Malena va bra!!! allt bra annars?? kramar
Skicka en kommentar